Правила поведінки здобувачів освіти

1. Загальні правила поведінки здобувачів освіти в закладі:

1.1 Правила поведінки здобувачів освіти базуються на законах України, постановах Міністерства освіти і науки України та органів місцевого самоврядування, Статуті школи.

1.2 У випадку порушень Правил до здобувачів освіти можуть бути вжиті такі стягнення:

- усне зауваження;

- запис зауваження в щоденник;

- винесення догани, включно із занесенням догани в особову справу учня;

- виклик учня самого або з батьками на педагогічну нараду;

- відшкодування завданої учнем шкоди його батьками.

1.3 Здобувач освіти приходить до школи за 10 – 15 хвилин до початку занять, чистий і охайний, дотримується правил ввічливості, знімає в гардеробі верхній одяг і прямує до місця проведення уроку.

1.4 Забороняється приносити до школи та на її територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, вибухові або вогнебезпечні предмети і речовини; спиртні напої, наркотики, інші одурманюючі речовини та отрути, газові балончики.

1.5 Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.

1.6 Не дозволяється без дозволу педагогів йти зі школи чи з її території в урочний час. У разі пропуску занять до 3-х днів здобувач освіти зобов’язаний пред’явити класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, що їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів учень зобов’язаний представити довідку з медичної установи.

1.7 .Здобувач освіти приносить необхідні навчальні приладдя, книги, зошити, щоденник. Повинен дбайливо ставитися до підручників та зошитів. Приходить до школи з підготовленими домашніми завданнями з предметів згідно з розкладом уроків.

1.8. Здобувач освіти має бути ввічливим у спілкуванні з учителями, працівниками школи, батьками інших учнів, а також з учнями.

1.9 .Здобувачі освіти повинні дбайливо ставитися до шкільного майна і речей, що належать вчителям та іншим учням. Забороняється брати без дозволу чужі речі. У разі пошкодження шкільного майна і речей батьки учня зобов’язані відшкодувати збитки.

1.10. Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки.

2. Поведінка здобувачів освіти під час освітнього процесу

2.1 До початку уроку здобувач освіти повинен приходити до кабінету до першого дзвінка і підготуватися до уроку.

2.2 Заборонено запізнюватися на уроки без поважних причин.

2.3 У разі спізнення на урок постукати у двері кабінету, зайти, привітатися з вчителем, вибачитися за спізнення і попросити дозволу сісти на місце.

2.4 Забороняється виходити з класу без дозволу вчителя.

2.5 Якщо під час занять необхідно вийти з класу, то здобувач освіти повинен підняти руку і попросити дозвіл у вчителя.

2.6 Протягом уроку:

- не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших сторонніми розмовами, іграми та іншими, що не стосуються уроку, справами;

- не можна підводитися без дозволу учителя;

- не можна вживати їжу та напої, жувати жуйку;

- забороняється користуватися мобільними телефонами(без дозволу вчителя)

2.9 Здобувачі освіти зобов’язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків так і після їх закінчення.

2.10 Під час уроку учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.

3. Поведінка здобувачів освіти до початку, на перервах і після закінчення занять

Час перерви - особистий час кожного учня. Він може його проводити по своєму розумінню, проте, не повинен заважати іншим.

3.1 Під час перерви здобувачі освіти зобов’язані:

- навести чистоту та порядок на своєму робочому місці;

- вийти з класу;

- рухаючись коридорами, сходами, триматися правої сторони;

- підкорятися вимогам працівників школи, чергових учнів;

3.2 Під час перерви здобувачі освіти можуть вільно пересуватися школою, окрім тих місць, де їм заборонено знаходитися в метою безпеки (не рекомендується залишати територію шкільного подвір’я )

3.3 Під час перерв здобувачам освіти забороняється:

- бігати сходами, коридорами та в класних приміщеннях, кататися на перилах, перебувати в місцях, не пристосованих для ігор;

- штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу для вирішення будь-якої проблеми, грати в м’яча в приміщеннях не пристосованих для цього;

- палити на території школи.

3.4 Після закінчення занять здобувач освіти повинен акуратно одягнутися і покинути школу, дотримуючись правил ввічливості.

3.5 Черговий по класу:

- знаходиться в класі під час перерви;

- забезпечує порядок у класі, провітрює приміщення;

- допомагає вчителю підготувати клас до наступного уроку;

- стежить і підтримує відповідні санітарні умови (за згодою батьків прибирає класне приміщення та пришкільну ділянку)

3.6 В їдальні здобувачі освіти зобов’язані :

- дотримуватися добросусідських взаємин;

- шанобливо ставитись до працівників їдальні;

- приходити до їдальні після закінчення уроку у визначений час;

- розмовляти під час обіду неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд;

- прибирати посуд після прийому їжі;

- дбайливо ставитися до майна шкільної їдальні;

- приходити в їдальню без верхнього одягу.

3.7 Учні мають право взяти в їдальню принесений з дому сніданок.

3.8 На перервах школярі можуть звернутися до свого класного керівника, чергового учителя, дирекції школи за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.

4. Кінцеві положення

4.1 Учні не мають права пропускати заняття без поважних причин.

4.2 Учні не мають права під час знаходження на території школи та проведенні шкільних заходів скоювати дії, небезпечні для власного життя і здоров’я та оточуючих.

4.3 Учні не мають права знаходитися в приміщенні школи після закінчення навчальних занять або позаурочних заходів без дозволу працівників школи.

Змішане навчання – це методика формальної освіти, згідно з якою учень/учениця засвоює одну частину матеріалу онлайн, частково самостійно керуючи своїм часом, місцем, шляхом і темпом навчання, а іншу частину матеріалу вивчає у шкільному класі. Водночас, усі активності впродовж вивчення того чи іншого предмету логічно пов'язані між собою і, як результат, учень отримує цілісний навчальний досвід.

Подивіться на ці приклади і дайте собі відповідь на запитання: це змішане навчання чи ні?

Приклад 1. Учні використовують планшети, щоб дати відповідь на запитання вчителя, який стоїть біля дошки в центрі класу.

Приклад 2.
На домашнє завдання діти переглядають лекцію про вбивство Дж.Кеннеді. У класі учні роблять постановку суду над обвинуваченим у вбивстві, Лі Гарві Освальдом.

Приклад 3.
Вчитель проектує її/його лекцію на дошку і показує вказівником частини презентації, у той час діти нотують почуте на своїх ноутбуках.


Отже, перший приклад – як ви здогадались, не є змішаним навчанням, адже це просто наявність технологій у класі. Вони не змінюють ні досвіду учня, ні ролі вчителя.

Другий приклад – це саме воно, така модель змішаного навчання називається "перевернутий клас" (англ. flipped classroom). Вона дозволяє учням засвоїти матеріал вдома, враховуючи власний темп і складність теми, а в класі обговорити вивчене разом із однокласниками. Більше того, якщо це буде зроблено у вигляді симуляції, як у прикладі, то найімовірніше, що діти краще засвоять матеріал і зрозуміють тему.

Третій приклад, як і перший, є також хорошою ілюстрацією використання технологій у класі, але не більше.

Кiлькiсть переглядiв: 13

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Юридична адреса школи:

09801 Київська область

Тетіївський район

м.Тетіїв

вул. Академіка Байраківського, 49

e-mail: zoсh_3@ukr.net

cайт школи: http://www.tetiiv-zosh3.kiev.sch.in.ua/

Дата останньої зміни 06 Лютого 2021

Цей сайт безкоштовний!