Основні моделі змішаного навчання

Ротаційна модель (англ. Station Rotation Model)

Ротаційнамодель (англ. Station Rotation Model)
Місіс Сміт поділила свій клас на групи так, що з однією групою вона вивчає певну тему, у той час як інша група самостійно працює за комп'ютерами, а ще одна група – взаємодіє в команді і разом вирішує поставлені завдання. Усі групи роблять взаємопов'язану роботу, відштовхуючись від особистих потреб/рівнів кожного учня.

Особливості цієї моделі:


· діти переміщуються класом за певний проміжок часу між різними навчальними станціями;

· хоча б одна міні-група (до прикладу, якщо в класі 25 учнів, то 1 міні-група складається із 6-7 учнів) повинна виконувати завдання онлайн, інші – працювати над проектом, використовувати папір чи олівці, або інші
інструменти для ефективної роботи;

· учні повинні пройти усі станції під час уроку.

Приклад школи, яка застосовує цю модель: KIPP LA: Schools

Модель "Flex" (англ. Flex Model)

Модель "Flex" (англ. Flex Model)
Коли ви заходите у школу АВС, ви зауважуєте, що близько 100 учнів знаходяться у великій просторій кімнаті. Усі вони мають ноутбуки і сидять по різних куточках цього відкритого простору. Усе виглядає дуже хаотично, але коли ви запитаєте когось із учнів, що вони роблять, ви почуєте відповідь, що вони працюють над математичним завданням. Усі учні мають власний "плейлист" активностей, які вони повинні виконати за певний час. Коли щось не зрозуміло, вони можуть запитати свого однокласника чи вчителя. Водночас вчителі вивчають ситуацію і запрошують групки учнів у окремі кімнати для обговорення матеріалу, який діти не зрозуміли.

Особливості цієї моделі:


· основою цієї моделі є онлайн-навчання, кожен учень має свій ноутбук і можливість переходити в інші приміщення;

· учні можуть бути максимально мобільними і враховувати свої потреби для вивчення теми;

· кожен учень має індивідуальний графік і завдання;

· разом з учнями є два вчителі (або більше) – той, який може відповісти на будь-які запитання учнів під час роботи, та вчитель, який проводить персональні зустрічі з групами дітей, які щось не зрозуміли або ж мають труднощі з виконанням завдання.

Приклад школи: Summit School

Лабораторна ротація (англ. Lab Rotation)

Лабораторна ротація (англ. Lab Rotation)
В школі XYZ учні мають 65-хвилинні перерви. Одну перерву вони проводять у навчальній лабораторії, вивчаючи онлайн концепт/основи теми, а іншу перерву – навчаються разом і з вчителем і глибше вивчають тему, застосовують вивчене на практиці.

Ця модель дуже схожа на ротаційну у класі, але її відмінність у тому, що діти рухаються не лише у класі від станції до станції, а переходять у онлайн-лабораторію, де працюють над виконанням завдання.

Приклад: Navigator school

"Перевернутий клас" (англ. Flipped Classroom)

Перевернутий клас (англ. Flipped Classroom)
Є ще одна популярна модель змішаного навчання, яку досить легко впровадити у класі, проте не варто програмувати себе лише на ній, але й пробувати вище згадані моделі теж.

Як ви вже здогадались із прикладу, поданого на початку статті, діти вивчають теорію вдома, самостійно керуючи своїм часом і темпом вивчення теми, а у класі – дискутують і глибше засвоюють матеріал. Вчитель лише фасилітує цей процес і допомагає вирішити спірні питання.

Кiлькiсть переглядiв: 469

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Юридична адреса школи:

09801 Київська область

Тетіївський район

м.Тетіїв

вул. Академіка Байраківського, 59

e-mail: zoсh_3@ukr.net

cайт школи: http://www.tetiiv-zosh3.kiev.sch.in.ua/

Дата останньої зміни 11 Березня 2024

Цей сайт безкоштовний!