Особистісно орієнтована модель навчаннязасобами інтерактивних технологій
Біла Н.О, вчитель-методист
Тетіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3
Освіта ХХІ століття – це освіта для людини, її стрижень – розвивальна культуротворча домінанта. Гуманістичні цінності освіти зумовили зміну авторитарно-дисциплінарної моделі навчання на особистісно орієнтовану. Вона вимагає, що навчання й виховання особистості має базуватися на засадах індивідуалізації, створення умов для саморозвитку та самонавчання, осмисленого визначення своїх можливостей і життєвої мети.
Особливістю сучасності є те, що людина для того, щоб реалізуватись в євроінтегрованому суспільстві, повинна мати певні якості та вміння:
- бути гнучким, мобільним, конкурентноздатним, уміти інтегруватися у динамічне суспільство;
- критично мислити;
- використовувати знання як інструмент для розв‘язання життєвих проблем;
- вміти приймати нестандартні рішення й нести них відповідальність;
- вміти працювати в команді;
- вміти запобігати будь-яким конфліктним ситуаціям та виходити з них;
- уміти здобувати, аналізувати інформацію, застосовувати її у практиці;
- дбайливо ставитись до свого здоров‘я та здоров‘я інших як до найвищої цінності;
- бути здатним до вибору численних альтернатив, які пропонує сучасне життя.
Коментарi